utorak, 16. srpnja 2013.

KLJUČNI FAKTOR PRODAJE


Nekretninu možete da prodajete danima, mjesecima, pa i godinama. U čemu je onda tu problem? U vama, kao prodavcu? Cijeni? Poznavanje i prezentacija nekretnina za koju se posreduje je važna stavka. Agent mora biti susretljiv prema klijentima (prodavcu i kupcu), ali ih i upozoriti ako su im zahtjevi neostvarivi ili bitno umanjuju mogućnost prodaje ili kupovine nekretnine. 

Kod ključne prodaje prodavac i proizvod su neodvojivi i tu vam je ključno šta će prodavac učiniti, a ne šta je uradio posrednik u pronalaženju kupca i kompletan markentinški tim. Ključna prodaja se najčešće gubi zbog taktičkih promašaja u direktnom kontaktu i komunikaciji prodavac- kupac, a ne zbog nedovoljno strategije. Nikada ne mijenjajte i ne povećavajte cijenu kada dodje do konkretnog dogovora vezanog za prodaju vase nekretnine. Ostanite dosljedni cijeni koju ste odredili pri dogovoru sa nama kao agencijom, jer svaka vaša nesigurnost i promjena cijene, ali na više, može biti katastrofalna.

Održavanje kvalitetnog odnosa sa kupcem postaje najznačajniji faktor u prodaji. Pitanje u prodaji nije više: „Kako da kupca natjeram da kupi i plati proizvod?“, već: „Kako da zadobijem kupčevo povjerenje, odnosno njegovu lojalnost?“. 

Sve izgleda jednostavno, ali u praksi, stvari se znaju često zakomplikovati. U situaciji na tržištu nekretnina kakvo je naše, gdje je veliki broj nekretnina precijenjen u startu jer su prodavci često nezadovoljni ponudom kupaca pa im je početna cijena uglavnom nerealna i ostavlja im mogućnost dogovora, ali nikako povećanja cijene. Tu kupac odustaje, a pred agenta postavlja dodatne napore, kako bi cijenu sveli u tržišne okvire. 

Svaka agencija koje drži do svojih klijenata ali i do sebe dati će sve od sebe da klijenti budu zadovoljni i bezbrižni.

Kako bi pripremili vašu nekretninu za dolazak agenta i razgledavanje potencijalnih klijenata, primjenite nekoliko naših savjeta.

Ne dopustite zapuštenost nekretnine, ostavite dojam, uvećajte vrijednost nekretnine, ostvarite bržu realizaciju!

“Ključni faktor” je pojam koji se često koristi kada se želi reći da li se potencijalnom kupcu/najmoprimcu svidjela određena nekretnina na osnovu subjektivnog dojma kojeg je stekao, najčešće prvog. Upravo prvi dojam na klijenta ostavlja upečatljiv i neizbrisiv emocionalni trag na kojem temelji svoju konačnu odluku.

Kako bi došli do cilja, važno je da nekretnina odiše jednostavnim i ugodnim uređenjem te čistoćom jer ona je nečiji novi dom ili radni prostor.

Čitav niz malih sitnica u brzom i jednostavnom uređenju nekretnine, čini veliku razliku u konačnom uspjehu ili neuspjehu prodaje/iznajmljivanja nekretnine … PROVJERENO!





Agencija “CENTAR NEKRETNINA” Vam se zahvaljuje na povjerenju i saradnji.

Nema komentara:

Objavi komentar